Az autót 2014 év végén hoztam be Németországból 150.000 km-el. Gyárilag m-packet II-es csomaggal szerelt. Korának megfelelő állapotban, folyamatosan és rendesen szervizelve. Gyári rádió (business) és beépítőkeret megvan, az új fejegység még októberig garis (doboza mindene megvan), kormányról lehet mindent vezérelni. Minden extra működik rajta. Ami javítva/cserélve lett: - kb. 4 éve: turbó felújítás, kuplung szett csere, váltóolaj csere, teljes motortömítés csere, szívósor ledugózva, kormánymű felújítás, - kb. 3 éve: központi zár elektronika csere, bal oldali ablakemelő szerkezet csere, - kb. 2 éve: teljes futómű felújítás (fékek, gátlók, lengéscsillapítók, tárcsák, lengőkar, szilentek stb.). Év elején kapott egy alvázvédelmet, a csomagtartó ajtó cserélve lett, a bmw jel alatt annyira elrohadt hogy nem lakatoltattam, bal első sárvédőív cserélve. A kárpit foglalkozós ez a képeken is látszik, a csomagtartóajtó gyárilag szürke volt, belül már látszik a kopás. Idén a lengőkarok ki lettek cserélve, az újakon már lehet külön gömbfejet cserélni nem kell az egészet egyben. Nyári gumiból 5db - 3db Dayton touring 225x45xR17, DOT0818 (6mm) - 2db Kleber dynaxer 225x45xR17, DOT5217 (7mm) Téliből is 5db - 3db Dunloop SP Winter Sport 3D 205x50xR17 DOT1908 (6mm) - 2db Dunloop SP Winter Sport 3D 205x50xR17 DOT1214 (8mm) Van még 2 gyári m-es váltógomb ez is jár hozzá ajándékba. Az autó hosszútávra lett tervezve, így mindenből a legjobbat kapta eddig, vigyázva volt rá. Sajnos az igények változtak, de NEM mindenáron eladó! Beszámítok kisebb autót, max. 1.4 benzin, legyen kicsi (4 v 5 ajtós!) klíma, szervó kormány, max 300-400 ezer forintig.